Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2020



Στους φίλους που ρωτάνε
Στους φίλους που όλο αυτόν τον καιρό γράφουν και με ρωτάνε τα πιο περίεργα πράγματα σχετικά με το Μαστραντώνη, οφείλω να εξηγήσω ότι ασχολούμαι μόνο με τις επαγγελματικές και δημόσιες δραστηριότητες του σκοτεινού εφημεριδο-ιδιοκτήτη. Κι αυτό διότι έχουν αντίκτυπο, συνήθως αρνητικό, στην Ομογένεια.

Ούτε ψυχολόγος ούτε ψυχίατρος είμαι για να γνωρίζω γιατί ο Μαστραντώνης μετά από κάθε δεύτερη κουβέντα πετάει τη γλώσσα έξω σα χαμαιλέοντας, ούτε γιατί έχει το συνήθειο να χώνει την υπογραφή και τη φωτογραφία του όπου βρει.

Αν τώρα είναι νάρκισσος, αν ξεπερνά και τον Μινχάουζεν στη ψευδολογία και αν --απαίδευτος και ημιμαθής όντας-- φαντάζεται τον εαυτό του ως σπουδαίο διανοούμενο και κορυφαίο σχολιογράφο, αυτά όλα είναι θέματα που θα τα εξηγήσουν άλλοι.

Μου κινούν βέβαια και μένα την περιέργεια πολλές αλλοκοτιές του αλαζονικού αυτού τύπου, αλλά, όπως είπα, δεν είμαι ειδικός σε θέματα διαταραγμένης προσωπικότητας και ψυχικών συμπλεγμάτων.

Λυπάμαι, καλοί μου φίλοι, δεν έχω απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτετε.
Συνεχίστε όμως να μου γράφετε δείχνοντας τη συμπαράσταση σας.
Φ.Σ.